مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-25اجتماعي

متروی تهران پاسخگوی سوالات حقوقی شهروندان 


معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی هم زمان با فرارسیدن هفته قوه قضاییه در ایستگاه های متروی پایتخت خبر داد.

- معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برپایی پایگاه مشاوره حقوقی هم زمان با فرارسیدن هفته قوه قضاییه در ایستگاه های متروی پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد نقیب با تأکید بر ضرورت و نیاز به افزایش سطح آگاهی حقوقی شهروندان گفت: به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران هم زمان با هفته قوه قضاییه پایگاه های مشاوره رایگان با عنوان یاوران عدالت با همکاری معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بسیج حقوقدانان و کانون حقوقی خادمیاران رضوی در ایستگاه های مترو تهران با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی مسافران شهر زیرزمینی برپا می شود.

نقیب تصریح کرد: این طرح با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب ها و با هدف ارتقاء سطح آگاهی حقوقی مسافران در کلان شهر زیرزمینی برپا اجرا می شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، همچنین، کارشناسان این طرح از تاریخ 4 لغایت 7 تیرماه 1402 از ساعت 10 الی 17 در ایستگاه های میدان شهدا، نیروی هوایی، امام خمینی(ره)، میدان انقلاب اسلامی، میدان آزادی، دانشگاه علم و صنعت، تهرانپارس، بهارستان، شادمان، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی تهران پاسخگوی سوالات حقوقی شهروندان 

متروی تهران پاسخگوی سوالات حقوقی شهروندان